17.7.2011

Piha.

Olen aika onneton pihahommissa ja ehkä pikkuisen laiskakin. Hiukan villiintynyt puutarha sopii minulle mainiosti. Vaikka olen asunut aiemmin monta vuotta omakotitalossa, niin vasta nyt parin kesän ajan olen tehnyt lähempää tuttavuutta kukkapenkkeihin. Kukkapenkkini eivät todellakaan kukoista ja haaveilenkin kivikkoisesta perennapenkistä. Haaveilen myös pienestä kasvihuoneesta, joka olisi tarkoitus toteuttaa ensi kesänä.

Jokin aika sitten teimme äidin ja siskon kanssa sementtilaattoja raparperinlehdistä, jotka tosin odottavat vielä omalle paikalleen pääsyä.











                                        -Jaana

4 kommenttia:

  1. Oi, tuopa olikin hyvä muistutus. Nyt olisikin hyvä aika tehdä raparperin lehdistä tuollaisia laattoja. Saisinkohan aikaiseksi? Tosi kivan näköisiä. Mukavaa heinäkuista viikkoa!
    ja ps. ei ne puutarhat tarvitse aina niin viivasuoria ja hoidettuja olla, kaikilla, eihän..?

    VastaaPoista
  2. Kiitos Hyvä Mieli taas mukavista sanoista!
    Nuo laatat oli kyllä helppoja ja nopeita tehdä, paikoilleen laittaminen näyttää kestävän kauemmin...
    Ja viihdyn ihan hyvin "viidakossani", kauniita hyvin hoidettuja puutarhoja voin ihastella aitojen takaa. :)

    VastaaPoista
  3. tosi hyvän näköisiä nuo laatat. mulla itsellä ei ole pihaa, mutta olen yrittänyt suostutella äitiä, josko se innostuisi tekemään minun kanssa noita betonitöitä. vielä ei ole innostunut, mutta ehkäpä väsytystaktiikka tuottaisi tulosta. olisivat niin kivoja siellä vanhempien pihalla :D

    VastaaPoista
  4. Samaa mieltä,kuin muutkin noista laatoista.Ihana idis.Ja magee pyörä sulla on.

    VastaaPoista